Nyheder i webshoppen

Den seneste tid er der kommet mange lækre ting i webshoppen.
Jeg er fan af Studio Light, og her viser jeg 2 kort, jeg har lavet med nyheder fra bl.a. Studio Light.
Jeg er også helt vild med de nye stempler: Ticket Booth fra Tim Holtz med matchende dies.
De er rigtig fede til de maskuline kort, men jeg har også nedenfor brugt dem på et feminint kort.
Design papiret er fra 2 nye 15x15 Studio Light blokke fra serien: Memories of Summer. Du ser her de 2 kort skabt i sommer/rejse tema med kuffert og billetter.

Maskulint kort:



Til dette kort har jeg brugt flg.:
Dies:
Andet:

Feminint kort:




Fælles for begge kort er, at jeg har brugt den samme die Studio Light Essentials stencil 98. Den vil være rigtig god til at lave minialbums med, men jeg tænkte, at den også ville egne sig godt til et kort med lomme på fronten.
Kanterne er sværtet med Distress Ink: Pumice stone.


Kig endelig forbi webshoppen og se de mange andre lækre nyheder, Anette får hjem.
Det var alt fra mig her i sommervarmen.
Varme scraphilsner fra


Anne-Mette


Kommentarer

  1. Super skønne kort fra dig (igen igen)gode lækre detaljer til stor inspiration. Vil bestemt overveje Studio Light Essentials stencil 98 igen... rigtig god ide at bruge den på denne måde. :-) <3

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.