Blomster kort



Jeg har lavet et helt enkelt blomsterkort med dette lækre stempel fra Woodware Collection.
Stemplet er efterfølgende heat embosset med hvidt embossing pulver og farvelagt. 
Ideen er ikke ny. Men det er stemplet. 
Det er ikke længe siden jeg fik øje på det i webshoppen, og jeg var bare solgt til stanglakrids.
Det blev ikke mindre, da jeg begyndte at lege med det :).

Jeg har prøvet flere forskellige typer farvelægning: Distress ink sværter og vand pensel. Zig tuscher. 
Alm tuscher. Alt sammen kan bruges. 


Jeg har stemplet på kvist karton, med embossing ink og hvidt embossing pulver (p.t. udsolgt, men er også fint pulver her). 
Varmet med varmepistol
Stemplet hedder Circle flowers 
Embossing pulver fås i forskellige 'finheder', og her hvor der er tynde streger og detaljer, er det altid bedst at anvende typen, der hedder 'Fine' eller 'Detail'. 



Jeg valgte grønne og blå Distress Ink farver til blomsterne. Farverne er duppet ud på mit underlag og brugt sammen med en vandpensel. Så farvelægningen har været ligesom at lege med vandfarver.



Lidt sværte på kanterne gør at kortet får lidt dybte. 



Tekst dies med 'Hjertelig tillykke' er fra Dan dies. 
Banner er fra Dixi Craft (Anettes eget design lavet for HobbyGros)




Jeg har smurt glitterlim på alle de små "huller" i blomsterne, på nogle af kortene. 
Det gør dem lidt festlige. 


Tusind tak for at du kiggede med.
På gensyn 

...Jette...

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.