Skønne kærlighedsfrøer


I weekenden hyggede jeg mig gevaldigt med at øve farvelægning med Copic Ciao markerne, og havde valgt disse lækre frø-motiver som prøveklud for diverse farveholdninger. Der blev både lavet blå, pink/røde, lilla og grønne frøer. Og selvfølgelig også disse mintfarvede 'basser', som jeg i eftermiddags fik monteret på et kort.
(De mange farveversioner, kan ses her på Instagram)

Jeg synes, de har et fantastisk udtryk. Man kan da kun blive GLAD, når man ser dem...Ka' man ikk'?

Og de to her sammen 'oser' da af kærlighed til hinanden :).

Materialelisten kommer herunder.

Hvidt karton til kortbase
Stribet karton fra denne blok
Stempelsæt med frøerne
Matchende die sæt
Sværte, som kan bruges ifm. alkoholbaserede tuscher (som eksempelvis Copic Ciao).
Frøerne er farvelagt med BG000, BG10 og BG72
Hjerterne er farvelagt med R32, R46 og R59 (R32 har jeg brugt som blender til overgangen ml. R46 og R59).
Dobbeltklæbende tape
Flydende lim

Åkanderne er stanset ud i karton fra gemmerne.

Du får lige nogle flere billeder af kortet.





Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer