Forårsblomster

Dagens kort er en lille buket forårsblomster i smukke, blide farver.

Jeg har stemplet og guldembosset blomtermotivet og farvelagt helt enkelt med Distress Oxide inks.


I venstre side har jeg lagt en lækker, stribet kant som tilfører kortet lidt spræl. Kanten limes på basen, før det stemplede motiv monteres på samme.

Teksten er en stickers fra Piatek. Jeg synes, den passer perfekt til kortet.


Et par skinnende guldperler og 3 sorte "halvperler" lavet med Enemal accents giver lige det sidste lækre touch på kortet.



Materialeliste:
Hvidt karton til base
Neenah karton til at stemple motivet på
Black and White Stribes 6x6 Paper Pack, My Favorite Things
Stempel, Long Tall Flowers, Woodware
Embossing:
Anti-static pad
Versa Mark
Guldembossing pulver, Detail Gold, Stampendous
Distress Oxide inks:
Squeezed lemonade, picked raspberry, shaded lilac og peeled paint
Tekst og pynt:
Stickers, Piatek, Hello Beautiful
Enamel accents, black
Blanke, guldfarvede halvperler


Håber du må få en rigtig dejlig lørdag.

Jytte :-)

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.