Giv en flaske vin som værtindegave til nytårsaften.

Hej med jer :)

Håber i har haft en fantastisk jul, med masser af dejlig hygge med familie og venner. 

Så er det jo lige om lidt årets sidste dag, og for mange betyder det en festlig aften i byen.
Ofte får man lige taget en vin under armen, på vej ud af døren, som værtindegave, men hvorfor ikke lige gør lidt mere ud af det, det tager ikke så lang tid :)

Et vintag gør underværker og jeg synes det viser man sætter lidt mere pris på den tid værtinden har brugt på forberedelserne til aftenen. 


Det tager ikke så lang tid lige at samle dette simple tag. Jeg har skåret taggen og champagneglassene på min Silhouette Cameo, men jeg linker til nogle dies der ligner nederst i indlægget.

Nogle stjerner, 2 champagneglas og en hilsen og så er den hjemme. 


 Teksten 'godt nytår' har jeg skrevet på computeren og bagefter har jeg standset det ud med en die i Big Shotten. Jeg synes ikke selv jeg skriver så pænt, så jeg bruger ofte denne metode med at printe en tekst og standse ud, når jeg skal bruge en tekst jeg ikke har som stempel.  



Det var hvad jeg havde at vise for denne gang. Håber i fik lidt inspiration til en hurtig værtindegave. 

Rigtig godt nytår til jer alle...

Tak fordi I kiggede med og på gensyn :D

//Kristina

Materialeliste:



Kommentarer

  1. De er super flotte begge to :D
    Godt nytår til dig og alle jer andre her på happymade :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) og tak for dine altid søde kommentarer.. Rigtig godt nytår til dig også :D

      Slet
  2. Super ide, og flot,Kristina .
    kan denne stjerne die mon også skære i tynd filt ? Hvis den kan vil jeg gerne bestille en Happymade :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dorthe - Jeg har lige testet med en anden die fra Crealies, og den stanser flot og sikkert igennem det tynde hobbyfilt. Jeg vil gerne sende dig et billede, hvis du har for lyst at se, hvordan det ser ud. Send mig evt. en sms på 28604288, så kan du få billedet på sms retur ;-).
      Kærlig hilsen Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.