Adventsgaver

Vi nærmer os hastigt tiden for 2. søndag i advent.
I dette indlæg viser jeg adventsgaver indpakket med labels til hver af de 4 søndage i advent.
De heldige modtagere af gaverne er mine sønner.

Indpakning i guld tema. Jeg har pyntet med et par kviste enebær.








Jeg har brugt flg. materialer til disse labels:
Organza bånd, twine og guldbjælderne er fra gemmerne.




Indpakning i sølv tema. Her er ligeledes brugt et par kviste enebær.







Jeg har brugt flg. materialer til disse labels:
Organza bånd, twine, sølvsnefnug og sølvbjælder er fra gemmerne.

Basen til labels er lavet i:
Det øverste lag, jeg har embosset på er udskåret i:
Jeg har brugt min Misti og UsArtQuest - Goodbye Static til stemplingen af vellumlabels.

Dette var lidt inspiration til jer her på den 08. december.
Kig endelig forbi bloggen igen i morgen, hvor der igen er nyt på bloggen.

Ha' en dejlig weekend. Scraphilsner fra

Anne-Mette


Kommentarer