Gavekort - både til de personlige og de færdigkøbte


Jeg har i denne uge valgt at bruge den nye die fra My Favorite Things til gavekort.
Jeg har valgt at lave mit helt eget personlige gavekort.
 Man kan også anvende et plastikkort som har samme størrelse som et kreditkort.

LAD OS KOMME IGANG:


Jeg har som ovenfor nævnt anvendt den nye die fra My Favorite Things


Jeg har af sort basis karton, skåret 2 ens TAG med den største die fra sættet
Disse 2 stykker sættes sammen med tape foroven, så den bliver til et kort.


Jeg har med samme die som ovenfor skåret en TAG med den næst største die.
Jeg har brugt et stykke mønsterkarton fra blokken My Favorite Things
Dette stykke monteres på din basis tag, og bliver forsiden af dit kort.

Jeg har selv printet de 2 tekster og skåret et stykke sort karton som passer til gavekortholderen, og  limet teksterne fast på for -og bagsiden.

(dette er en personlig gave til min egen mand, vi skal en tur i biografen)


Her er lige et mere tydeligt billede af selve plastikholderen til gavekortet, hvor jeg har valgt 
endnu et stykke karton fra blokken fra My Favorite Things

Du skal nu på BAGSIDEN af den forreste TAG hvor du har mønsterdelen sat på,
placere din zipper fra Mama Elephant (eller tilsvarende fra MFT) så den passer ca i midten af din gavekortramme. Her er gavekortrammen blot lagt løst på bagsiden for at kunne vurderer, hvor du skal skære. Vil anbefale, at du inden du skærer, lige sætter din zipper fast med et lille stykke maskingtape.


Her er vist hvordan bagsiden ser ud, når du har skåret - Husk du ikke skal skære 
helt ud - men stoppe ca 0,5 cm inden kanten af dit TAG.


Her ses det færdige resultat. 
Jeg har pyntet forsiden med et lille rødt hjerte fra DixiCraft
samt en enkelt halvperle fra 13Arts


Håber du/I er blevet lidt inspireret og rigtig god fornøjelse.



Kommentarer

  1. Hvor er det bare flot, og skønt med sådan en date med gemalen :D

    SvarSlet
  2. Det er super god ide...og SÅ flot en gave
    God weekend

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.