Konfirmation - læbestift til drenge...? Nej, vel?


Så blev det igen min tur til at blogge og jeg har denne gang valgt at vise at man kan andet end at bruge en læbepomade til den Pouches - Lip Balm.
Jeg har lavet et konfirmationskort til dreng men mulighederne er jo op til hver og en.

LAD OS KOMME IGANG:

Jeg har skåret 2 kortbaser i sort med en die fra CreaLies og øverst på den ene er der tape så de sættes sammen, men inden har jeg lavet et hvidt skrivefelt lidt mindre med samme die og sat på.

Jeg har så lavet en Tag også med en die fra CreaLies og har anvendt en hvid Ayeeda Ink splash fra 13@arts til at lave lidt effekt med og har også anvendt karton fra 13@arts til min Tag.
Derudover er der anvendt en konfirmand die fra Dixi Craft.

På Taggen har jeg anvendt denne Zipper die fra Mama Elephant.
Her skal man lige huske at vende Taggen og bruge die fra den anden side og ligge Zipper dien i modsat side af hvor man vil have sin Pouches-Lip holder til at sidde.

Jeg har nu stanset en ramme ud men den tilhørende die Lip Balm windows & Frame og monteret den som vist på billedet.

Her monteres nu tape rundt og jeg har sat tape på således at det er 4 stykker 2 små i enderne og 2 der passer i siderne.

Jeg har rullet et stykke sort karton 5,5 cm langt omkring en tusch og limet dette sammen, og som i kan se så ruller man den/de pengesedler som man skal bruge og ligger ind i røret.


Her ser i så det færdige resultat, samme kort men billedet er taget i 2 forskellelige lysvinkler, på det ene billede kan man se, at jeg har valgt at sætte teksten med konfirmation så det buer lidt på midten og derfor kun limet til taggen i enderne.
Taggen sidder fast på kortet med en hvid brads, så denne kan tages af og man kan rive i den Zipper man har lavet. 

************************************
VIGTIGT ER 
************************************

At man kun sætter Lip Balm holderen fast med det lille stykke tape for oven så den der skal give kortet væk, selv kan putte penge i og fjerne de resterende 3 stykker tape og den glade modtager så fra bagsiden af taggen skal bruge den Zipper for at åbne.

MATERIALELISTE:


Håber i har forstået mit budskab,
 og vil ønske Jer god fornøjelse.

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.