Julekort


Nu er jeg godt igang med julekortene. 
Så du skal ikke snydes for et fra min hånd.


Jeg har brugt mønster papir fra Studio Light
Et stykke hvidt karton til kortbasen.
Et stykke alm. bølgepap, som jeg har givet en gang råhvid akrylmaling.


De dies jeg har brugt til kortet er fra hhv. 

1. Nellie Snellen Shape dies SD077.

2. Creative expressions Craft dies By Sue Wilson CED3041.

3. Crealies CLNestxxl69.

4. Nellie Snellen Multi frames MFD085.

5. Marianne design, Collectables COL1441


Jeg har stemplet med Studio Light stamps 157.


Det er kun lige at man kan se det. Men det skal også kun give en lille effekt. 


Jeg har sværtet med Distress ink, Walnut stain


Det færdige resultat 
Kortet måler 10.5 x 14.8cm.






Tusind tak for at du kiggede forbi.
Kærlig hilsen Jette Jensen
--


Kommentarer