One layer - Til konfirmanden


Tilbage i november eller december sidste år var jeg så heldig at få overbevist min grossist om, at en stempelversion af deres eksisterende die sæt kunne være en rigtig god idé at få lavet. Så det er egentlig en kæmpe fejl, at jeg endnu ikke har vist projekter, hvor jeg selv har anvendt stemplerne ;-). Men jeg HAR sørme godt nok fået lavet en del, hvor de har været brugt. Bl.a. ifm. en konfirmationsevent i Bording tilbage i januar, hvor kortene efterfølgende har været udstillet hos Würtz Design.

Stemplerne er lavet som sæt. Et sæt med pigen i både en solid (farve på hele fladen/motivet) og en outline (omrids) version samt et sæt med den unge mand i en solid og en outline version. I dag er det bare solid versionen, jeg viser. Kort, hvor outline versionen er anvendt, bliver vist i et andet indlæg.

Her er stemplerne brugt i kombination med 2 sværte sæt fra Altenew,- hhv. Red Sunset og Cool Summer Night. Den sorte sværte er Tuxedo fra Memento.
Kortbasen er den sædvanlige med tilhørende kuverter.
'Til konfirmanden' er fra dette stempelsæt.
Shadow effekten er nem at lave med MISTI (eller denne, eller denne).
Stemplet bliver på sin placering, og så er det bare kortet, der flyttes 1 centimeters penge for hvert farveskift.




Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Så enkle og så smukke kort.
    Og med tilhørende fin forklaring. Tak.,

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Annette.
      God dag til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  2. skikkelig kult! likte ideen kjempe godt :)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.