Lovely


Allerførst et 'Godt nytår' herfra. Jeg håber, alle er kommet godt og trygt ind i 2017, og i det hele taget har nydt nogle feriedage med tid til hygge med både familie og venner.

Det er noget tid siden, jeg sidst har vist kreative projekter. Der har - foruden daglige og dejlige ordrer samt kundeforespørgsler - været fokus på status. I aftes blev det hele afleveret til revisoren, så jeg havde givet mig selv 'fri' til at være kreativ nogle timer i formiddag...

...Og det kom der dette kort ud af.
Eller det vil sige: Delene er egentlig lavet i juledagene, hvor jeg havde gang i en masse småtterier og delprojekter. Det er bare først i dag, jeg har fået noget af det samlet ;-).

Det var faktisk heller ikke sådan, jeg oprindeligt havde tænkt mig, at kortet skulle se ud - men nogle gange opstår der jo nye idéer undervejs.

Kortet er en sammensmeltning af stempler/dies fra Altenew og Concord&9th. Og for at det ikke skal være løgn, er blomster og blade også en blanding af blade fra 'Beautiful Day' stempelsættet og blomster fra 'Remember This' stempelsættet. Baggrund med træstruktur samt 'Lovely' og små splatter er fra Concord&9th.

Materialeliste

Blomster er lavet med stempler og dies fra Altenew.
Bladene er lavet med stempler fra Altenew.
Træstrukturen er lavet med stempel fra Concord&9th.
'Lovely' og splatter er lavet med stempelsæt fra Concord&9th.
Baggrunden er stemplet med farven 'Morning frost' fra 'Warm Gray'.
'Lovely' er stemplet med farven 'Lava Rock' fra 'Warm Gray'.
Splatterne er stemplet med farven 'Evening Gray' fra 'Warm Gray.
Blomsterne er stemplet med hhv. 'Blush' og 'Rouge' fra 'Red Sunset' (fejl på billedet af de små stempelkuber...UNDSKYYYYYYLD).
Blomsterne er inden farvelægningen guldembosset med 'Detail Gold' samt 'Watermark Stamp Pad'.

Derudover har jeg anvendt lim, varmepistol, BigShot og MISTI.

Med ønsket om en rigtig dejlig weekend.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK Marit.
      Ønsker dig en dejlig dag.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  2. Smukt kort. Godt nytår til dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Gitte :-)
      Knus fra Herning.

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.