Der er stadig liv herinde


Tiden flyver afsted og 'pludselig' er der gået en måneds tid, siden jeg sidst har blogget (og i det hele taget besøgt nogen her i Blog-land). Men tiden er gået godt og jeg kan mærke, at der er blevet et større kendskab til Happymade (nye kunder kommer hele tiden til og flere har købt ad flere omgange) = Det gør mig SÅ glad!

Og når tiden flyver, når man heller ikke alt det, man gerne vil. Mine kort har jeg derfor ikke fået præsenteret her på bloggen. De ligger 'bare' på Facebook og på Instagram, som jo begge er et par hurtige medier at vise sine ting frem på.
Så for at puste lidt liv i siden her igen, viser jeg lige nogle af de kort/pynt, som er lavet siden sidste indlæg.














Med ønsket om en dejlig, dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette


Kommentarer

  1. Skønne sager du har lavet. :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at din sommer er gået godt og du har fået fin gang i butikken :-)
    Smukke kreationer du her viser
    Nu varer det ikke så længe før vi ses
    Kh Lissy

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.