Hello beautiful day

Jeg er nærmest som forelsket, når jeg kigger rundt på alle de lækre sager, der efterhånden har fundet vejen til Happymade. Så det er en kunst for mig IKKE at flå det hele ned fra hylder og vægge for at komme til at kreere med dem alle på én og samme gang ;-).
Jeg havde dog lovet mig selv, at jeg måtte lege lidt, når jeg var færdig med dagens administrative gøremål...Yay!

Det kom der dette kort ud af.

(Jeg kan godt se, at de seneste produktioner fra min hånd er i den næsten 'farveforskrækkede' del af skalaen. Men jeg synes, der er noget fint og sart over de dæmpede og neutrale farver. OGSÅ selvom jeg er glad for at bruge farver.)

Materialelisten er følgende:

Kortbase.
Prikket karton.
Hvidt karton.
Stempel med blomst ('Beautiful Day').
'Hello' stempel og matchende die.
Sort sværte.
Grå sværte.
Die med bølgekant.
Die med stikninger.
Dobbeltklæbende tape.
Flydende lim.

...og selvfølgelig(!)...Ta-daaaa: MISTI.

Herunder lidt flere billeder af kortet.






Med ønsket om en rigtig dejlig mandag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er et flot kort og "fint" som du siger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Camilla :-)
      Dejlig tirsdag til dig.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.