Best wishes


Jeg lavede nogle stykker af blomsterne, som jeg brugte til hårpynten i blogindlægget igår. Nogle af 'rest-blomsterne' har jeg så brugt på kortet idag. Dog er de blevet heat embosset med hvidt embossingpulver i kanterne.

Der er flere rester på kortet. Forleden da jeg stansede den lyseblå version af en mistelten ud, havde jeg stanset nogle flere ud. Én af dem har sat på kortet. Den anvendte die har intet med en mistelten at gøre,- men sådan valgte JEG bare at anvende den ;-).

Nå,- dagens kort ser ud som vist herunder.


Alle kanter (næsten alle) er blevet heat embosset med hvidt embossingpulver. Dette for at gøre det lidt mere rustikt - mindre 'pænt'.

Anvendte materialer:

Kortbase
Lyseblåt karton
Mønstret gråt karton
Die med blade
Die med 3 blomster - tilsvarende die i stor
Banner die (m/huller klar til at sætte på bånd)
Lille banner/tag
Stempel 'Best wishes'
Halvperler
Perfect Pearls
Mini Mister
Sort sværte
Hvidt embossingpulver
Embossing ink
Flydende lim
Dobbeltklæbende tape
Varmepistol
MISTI

Herunder lidt flere billeder.




Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er et rigtig sødt kort :)

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort. Og elegant pga de sarte farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Annette.
      Kh. 'den anden' Anette :-)

      Slet
  3. Det er så smukt med de fine blomster

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Lissy.
      Glæder mig til en hyggelig dag med dig i Struer til oktober.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.