Life is better with you


Jeg er pjattet med de super flotte tekststempler fra bl.a. Concord&9th, som jeg er så heldig at have i handlen hos Happymade. Hér er de rammet ind med det sødeste hulmønster og et par fine sommerfugle. Det prikkede karton stammer fra en helt ny juleblok, som jeg netop har hentet hos én af mine grossister nu til formiddag. Og da den ikke ligefrem oser langt væk af julestemning, kunne den snildt bruges til dette 'kort uden anledning'...Synes jeg ;-).

Skiltet bagved er et gammelt originalt skilt fra USA, som jeg købte for nogle måneder siden, da jeg netop havde lavet aftale med Concord&9th og om at forhandle deres lækre varer i webshoppen. Jeg faldt nærmest over det ved et butiksvindue ifm. en løbetur i området...pudsigt.

Nå,- til kortet har jeg anvendt følgende materialer:

Det prikkede karton er fra denne juleblok fra Joy! Crafts.
De fine sommerfugle er fra dette lækre sæt fra KaiserCraft. Jeg ELSKER, når der findes matchende dies til de forskellige stempler. Jeg er SÅ dårlig til at bruge en saks!
Ovalen er stanset ud dette sæt fra Nellie Snellen. En gammel kending, men én af nyhederne på Happymade i denne uge. Jeg er ret vild med det fine hulmønster, der laves på begge sider af udskæringshullet.
Tekststemplet er fra dette fine sæt fra Concord&9th.
Perlerne er fra én af mine yndlingsperleæsker, som desværre ikke kan leveres mere. Men jeg ved, at Heidis Kreative Hule stadig (i skrivende stund i hvertfald) har nogle på lager. Men jeg har selvfølglig nogle alternative muligheder ;-).
Den sorte sværte er Jet Black fra Archival Ink.
Baggrunden er lavet med karton fra denne super lækre blok fra KaiserCraft. Den fås også i lille.

Herunder lidt detaljebilleder fra kortet.


 



Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Smukt og enkelt som jeg elsker

    SvarSlet
  2. Mange TAK skal du ha' Heidi.
    Jeg er også mest til det enkle (...måske fordi jeg ikke kan finde ud at lave de mange flotte lag, så det ser lækkert ud ;-) ).
    Dejlig fredag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' ;-).
      Dejlig weekend til dig.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.