Always & forever



Allerførst et rigtig Godt Nytår til jer. Tak for alle likes og kommentarer i 2015 både her på bloggen, på facebooksiden og Instagram. De har varmet hver og én. Nu er et nyt år skudt igang og på mandag starter hverdagen igen. Selvom jeg oprigtigt er meget glad for mit arbejde(!), så må jeg også indrømme, at jeg har svært ved at få nok af at holde ferie med min familie. Vi har virkelig nyt juleferien i fulde drag. Fantastisk. Og det har smittet af på kreativiteten :-). Så jeg har fået lavet BUNKER af forskellige kort. Der er blevet taget billeder og gjort klar til flere blogindlæg. Fedt at starte 2016 med at være foran. I hvertfald på dét punkt ;-).

I næste måned er der både vinterferie og tid for Valentines Dag. Så årets første blogindlæg fra mig er et kort, der vil kunne bruges ifm. Valentines Dag.


Jeg har også lavet det i en kobber-, en sølv- og en guldembosset version, så de evt. vil kunne bruges som hhv. kobber-, sølv- eller guldbryllupskort. Jeg synes også, at kortet vil være oplagt som bryllupsinvitation. Der behøver ikke altid stå 'Indbydelse' eller 'Invitation' på forsiden.




'Splatter' hjerter-stemplet er fra Your Next Stamp (Heart Splatter CYNS167). Tekststemplet er fra et sæt fra Papertrey Ink. Jeg har anvendt Stampendous 'Detailed' embossingpulvere i hhv. kobber, sølv og guld. Den røde embossingpulver er 'Rich Red' fra Ranger. Den sorte tekst er lavet med Jet Black. Embossing ink er Versa Marks 'Watermark'. Kortbaserne er fra Heidis Kreative Hule.
Alle korts stempeltryk er 100% ens placeret. Dette være takket mit nye yndlingsværktøj MISTI. Jeg kan NÆSTEN ikke forstå, at jeg har kunnet leve uden i alle disse år ;-)


Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer