Celebrating you today


 I torsdags kunne én af mine kære kollegaer fejre 20 års jubilæum...Samme dag var der faktisk også en 25 års jubilar, men dertil havde jeg ikke lige noget kort-job :-)

Jeg synes, det er imponerende, når en virksomhed har medarbejdere, der kan fejre så mange års trofast tjeneste. Det betyder jo, at medarbejderne befinder sig godt på arbejdspladsen og at det er et rart sted at være. Selv har jeg lige i sidste måned kunnet fejre 1 års jubilæum hos Kvik (efter knap 15 år hos BoConcept). Jeg må indrømme, at jeg befinder mig rigtig godt. Men om jeg vil kunne fejre 20 års jubilæum, skal jeg ikke kunne sige. Jeg fandt nemlig ud af, at det var svært at starte forfra i en ny virksomhed efter så mange år (15 år) det samme sted. Så selvom jeg absolut ikke har aktuelle planer om jobskifte, tror jeg også på, at det en gang imellem er sundt at prøve noget nyt.
- Så skulle der være nogle af mine kollegaer, der læser med hér, så har jeg altså tænkt mig at blive ;-).


Kortet er et foldekort, som jeg tidligere har vist på bloggen.

Stemplet er fra Papertrey Ink.
Anvendte die er fra My Favorite Things/Die-Namics.
Sværten er Jetblack fra Archival Ink.
Papiret er fra en lille 6*6" blok (Pinwheel fra LillyBeeDesign).
Washi tape og pailletter er blot deko men fra Søstrene Grene.





Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Super lækkert kort! Sikke noget fedt papir i skønne farver. Love it 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Jytte. Og tillykke til dig med Top Tre hos Papirlosjen. Flot gået!
      Ja,- den blok er jeg også vild med.
      Dejlig torsdag til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Super lækkert kort! Sikke noget fedt papir i skønne farver. Love it 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Jytte. Og tillykke til dig med Top Tre hos Papirlosjen. Flot gået!
      Ja,- den blok er jeg også vild med.
      Dejlig torsdag til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Super skønt kort. Tak for dine altid skønne kommentarer på min blog. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Gitte - og i lige måde ;-).
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.