DT-dag hos Heidis Kreative Hule - nemt bordkort/servietring


Så har jeg atter fornøjelsen af at have DT-dag hos Heidis Kreative Hule.

Jeg er så småt startet med at lave juleting og inden længe er de første julekomsammener også i fuld gang. Jeg har derfor valgt at lave et  nemt bordkort/fin servietring, som emmer en smule af jul.

Basen er min sædvanlige råhvide karton skåret i en strimmel (20 cm lang og 2 cm bred) og hæftet med dobbeltklæbende tape.

Selve navne tag'et er stanset ud med die fra dette sæt. Navnet er bare skrevet med tynd sort tusch (den gelpen, jeg har linket til kan være et rigtig fint alternativ). Grangrenen er stanset ud med denne fine die fra IO stamps. Snefnuggene er fra hhv. Memory Box og DoCrafts. Halvperlerne er fra min uundværlige sortimentsæske.

Det hele er blevet mistet med en hjemmegjort blanding af Perfect Pearls (den viste blå-grønne udgave af Perfect Pearls er ikke den anvendte) og vand. Et medie jeg blev introduceret for på en kreaweekend for nogle uger siden. Det giver sådan liiiige det sidste pift, og jeg er ikke i tvivl om, at mange af mine julekort skal have et sprøjt med denne blanding i år ;-).

Det limegrønne og isblå karton er fra restekassen.

Herunder kan du se, hvad jeg har brugt.


Og så lige nogle billeder af den.


 



På billedet herunder er det muligt at fornemme effekten af misten, der er sprøjtet på.


Vi ses igen på lørdag, hvor jeg viser et glad fødselsdagskort.

Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK Gitte.
      Dejlig onsdag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Svar
    1. Mange TAK søde Karina.
      Dejlig onsdag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Smukt og enkelt som altid Annette, og i lækre farver, som kan bruges hele vinteren

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Maryann.
      Ja, de er ikke udpræget julede i farverne :-).
      Dejlig onsdag til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  4. Så smukt og elegant

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Lissy.
      Dejlig dag til dig også.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.