Hurtig og billig pynt til væggen


Nogle gange trænger man til nogle nye farver på væggene. Og hér er en løsning, som både er hurtig og billig at lave.

Jeg havde nogle gamle brick arts liggende (træplader 14x14x2cm med et hul på bagsiden til et søm/en skrue), som jeg har beklædt med noget farverigt kraftigt karton...der ovenikøbet er købt til halv pris...herligt ;o).




Kartonen er købt i pakke med 10 ark dobbeltsidet (begge sider er vist på billederne ovenfor) hos Kølkær Stof og Hobby i Hammerum til den nette sum á kr. 44,50 (det var jo -50%).
Karton stykkerne er skåret ud i målene 14x14cm og monteret med dobbeltklæbende tape.
Og vupti, vupti - så er der nyt pynt på væggene igen!



Billederne hænger på en smal væg i vores entré og passer størrelsesmæssigt meget godt ind dér.


Jeg håber, du kunne bruge idéen.

Med ønsket om en rigtig dejlig ny uge.
Kærlige hilsner, Anette





Kommentarer

  1. Super flot og kreativt maleri ;-)) god ide

    God weekend, klemm

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,- det var ihvertfald nemt at lave ;-).
      Knus og dejlig søndag aften, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.