Bryllupstag-kort holdt i hvidt


Igår blev én af mine tidligere BoConcept kollegaer gift. Vi var et par tidligere og nuværende BoConcept folk, der var kørt til Varde for at danne espalier, når parret trådte ud af kirken. Fine, smukke og glade var de. Skønt at se dem!

Jeg havde fået Blomsterhuset i Herning til at binde en fin buket i hvide og grønne farver. Kortet dertil havde jeg selvfølgelig (smiler) selv lavet og det så ud som vist herunder.


Jeg skrev på facebooksiden igår, at jeg idag ville fortælle, hvilke materialer jeg har brugt. De er listet herunder.

Satinstribet karton fra Panduro Hobby (fra gemmerne, så jeg kan desværre ikke linke til det).
Alt det andet karton er fra fra denne pakke, men er købt hos Kølkær Stof & Hobby i Hammerum.
Den lange fishtail, doilyen og cirklen med teksten stemplet på er fra Hobbyboden.
Blomsterne og halvperlerne er fra Heidis Kreative Hule.
Selve tag'en, som er lavet i det satinstribede karton er også udstanset med die fra Heidis Kreative Hule.

Blomsterne har fået et strejf af 'Wink of Stella' købt hos Hobbyboden. Det kan lige anes på nærbilledet af blomsterne, at kanterne skinner/glimter en smule.


Tekststemplet er fra Verve Stamps.
Stempelsværten er klar Embossing Ink og pulveret er 'Detail Gold Metallic' fra Stampendous.
Sløjfen er lavet med seam binding fra Hobbyboden. Det er lige blevet spøjtet med noget vand og efterfølgende tørret med varmepistol.
Fishtail'en er stemplet med 'splash' baggrundsstempel og klar embossingpulver. Det kan lige anes på billedet ovenfor.


Med ønsket om en rigtig dejlig søndag.
Kærlig hilsen Anette


Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Linette :-).
      Dejlig søndag til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Det er super flot og elegant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Gitte.
      Dejlig søndag aften til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Woww hvor er der fantastisk smukt og romantisk.... så flot med guldembossingen

    Ha en god påske, knuss

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy.
      Og rigtig GOD påske til dig også.
      Knus :o)

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.