Fødselsdagskort - Happy birthday

 
Hér i eftermiddag har jeg hygget mig med at lave bl.a. dette fødselsdagskort. Et dejligt forfriskende afbræk i mellem alle juletingene, som jeg også har siddet og syslet en smule med. Billeder af julesyslerne får I en anden dag.
 
Til de af jer, der ikke også følger facebooksiden, kan jeg fortælle, at jeg siden sidste blogindlæg nu også er at finde som Design Team medlem hos Card And Scrap. Første bidrag fra mig dér bliver i december. Jeg blogger naturligvis fortsat hos Heidis Kreative Hule ;o). Jeg er både glad og stolt over at få lov at dele ud af min inspiration begge steder og jeg håber, I har lyst til at følge med.
 
Herunder nogle billeder af kortet.
- Billederne ser lidt anderledes ud end de plejer. Jeg har forsøgt at lave mit eget lille 'lysstudie,' nu hvor dagene hurtigere bliver mørkere. Og jeg har ikke lige heeeeelt fundet den rette opsætning...men det kommer...håber jeg ;o)
 






Med ønsket om en rigtig dejlig søndag aften.
De kærligste hilsner, Anette

Kommentarer

  1. Åh, som altid det fineste kort fra din hånd. Og det med lyset, synes jeg også er svært. Så jeg plejer at "storme" rundt at tage billeder i weekenden...og ærge mig over det, jeg glemte at fotografere. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Hanne.
      Og ja, jeg genkender det med at storme rundt i de lyse timer ;o).
      Dejlig onsdag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Der er godt nok knald på farverne men det er dejligt for friskende mellem alle de julekort vi ser i øjeblikket, super smukt ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er knald på - Det er i hvertfald et kort, der lægges mærke til ;o))
      Ha' en skøn onsdag aften.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Så lækkert i skønne farver.... dejligt at se andre kort mellem alle julekort :-)
    Og stort tillykke med dit nye DT job

    Ha en god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy.
      Ja, jeg glæder mig også til at få lov at vise lidt dér.
      (Har du iøvrigt ikke også været DT'er der på et tidspunkt?).
      Dejlig onsdag aften til dig.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.