Fødselsdagskort - kort med dekorativ kant


Der er lidt 'cupcake' og 'slikbutik' over farverne, jeg har brugt til disse to fødselsdagskort, der er lavet til kortkassen. Kortbasen er skåret med die fra Sizzix og lavet i min (næsten) altid råhvide karton...Som jeg nu har fundet ud, jeg kan købe hos Kølkær Stof og Hobby i Hammerum. Jubiii,- nu behøver jeg ikke køre til Holstebro, hver gang der skal fyldes op ;o).
Det lyseblå perlemorskarton, der titter frem på det første kort er ligeledes købt i Hammerum.

Det kulørte papir er fra My Minds Eye ('So Sophie' hedder den. Købt hos Hobbyboden, men er ikke længere at finde i shoppen). En dejlig, dejlig blok, der er super anvendelig med alle sine farver og mønstre. Og som jeg stadig kan nyde at sidde og bladre i...Lyder lidt som en fetich (hvilket jeg nok også har, når det angår papir).

Labels er skåret med dies fra Taylored Expressions.
Stemplerne er fra et sæt med fødselsdagstema fra Papertrey Ink. Både labels og stempler har jeg tidligere anvendt på kortet hér.

De små bannere, der titter frem i bunden bag labelsene på begge kort er lavet med stempel ('Banner blast') og matchende punch fra Stampin' Up.
Sværten er i begge tilfælde fra Panduro Hobby, hhv. 'Orchid' og 'Sky blue'.



 
Som en fin afslutning på bagsiden er der sat en kontrastfarvet bort ind. Den er lavet af en rest af det hjemmeprintede papir og en Martha Stewart border punch.



 
Den samme border punch er brugt hér.


 
Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette


Kommentarer