Uglekort - 'Smart-i-en-fart-kort'


Jeg  E L S K E R  når noget kan være 'smart-i-en-fart'. Det var tilfældet med dette kort, som lige skulle bruges sådan tju-hej!

Selve kortbasen er lavet med kort fra dette sæt.
Uglen er lavet med denne Sizzix-die.
Papiret er fra 'Quality papers' (15x15cm, PP SL 03 står der).

Rulleøjnene er fra Søstrene Grene, som vi er så heldige at have i Herning.
Der følger godt nok et næb med i denne die, men jeg synes i dette tilfælde, at hjertet var sødere at bruge som næb. Det står jo heldigvis én frit for ;o).
 
Banneret er lavet med et 'stamp'n punch' sæt fra Stampin Up.
Sværten er 'Dark bark' fra Panduro Hobby.
 
Selve uglens kanter og vingerne har fået en omgang sværte med 'Frayed burlap'.
 
Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Mange TAK skal du ha Inge.
    Også en rigtig dejlig søndag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog bare sødt ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' kære Lisa.
      Ønsker dig en dejlig mandag aften.
      Og dejligt at se dig inde på min fb-side også - velkommen dertil :o).
      Kh. Anette

      Slet
  3. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' kære Karina.
      Jeg kan også godt li' den og har lyst til at lave en 'drenge-ugle' også :o).
      Dejlig mandag aften til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  4. Hvor er det bare sødt i fine farver... men så hurtig var den vist heller ikke at lave ;-))

    God tirsdag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy. Og tillykke med barnebarnet :o).
      Også dejlige tirsdags-ønsker til dig.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.