Konfirmationstelegrammer og tilhørende smykkeæsker

I weekenden lavede jeg disse konfirmationstelegrammer med tilhørende smykkeæsker.
Kortet har jeg efterhånden lavet nogle gange. Du kan bl.a. se det hér, hér og hér i forskellige udformninger.

Det guldfarvede karton er fra Søstren Grene. Det mønstrede papir er købt hos Kølkær Stof og Hobby i Hammerum (Felictas Design, Colors of Melon, 15x15cm, 200gr).
Sommerfuglene er stanset ud med dies fra Memory Box (lille og stor). Det samme gælder snirklen på æskerne, som dog er købt privat. Banner og 'Congratulations' er fra Sizzix.




Teksten har jeg hentet fra ét af mine stempler og i stedet for printet den direkte på det karton, kortet er foldet i.

 
'Congratulations' er stemplet med guldsværte og efterfølgende embosset med guldpulver og varmepistol.


 
Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Super flotte kort og fine æsker... en sød tekst du har skrevet

    God aften, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha søde Lissy.
      Ønsker dig en dejlig dag - I Herning er det indevejr (det regner, lyner og tordner).
      Knus, Anette

      Slet
  2. Smukt og meget elegant og med lidt sommerfugle så kommer man langt ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha kære Lisa.
      Ja, de er så pyntede i sig selv, at der ikke skal så meget mere til...herligt ;o).
      Ønsker dig en rigtig dejlig dag.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.