Hårbøjle med pynt af krympeplast (der ikke er krympet)


Da Amalie var lille brugte hun tit hårbøjler, og jeg har i tidens løb lavet rigtig mange forskellige af dem. Jeg har stadig et hav af ubrugte bøjler liggende og fik lige lyst til at lave en idag.

Alt er stanset ud i hvidt krympeplast. Men det har ikke været en tur i ovnen, som man plejer at gøre med krympeplasten. Det er bare limet på, som det er ;o).

Jeg har brugt blomsterpunches fra Nellie Snellen (alle 3 størrelser er anvendt), blad dies fra Sizzix, flourish fra Cheery Lynn samt halvperler fra denne sortimentsæske.
Det hele er monteret med dobbeltklæbende powertape. Hårbøjlen og krympeplasten er fra Panduro Hobby.



Ja, ja,- opsætningen hér matcher ikke ligefrem hinanden. Men da Amalie lige nu er i skole og jeg ikke lige kunne få det til at fungere med en 'selfie', blev det altså skolæsten*) hér, der duede for mig ;o).
*) Markwaldorf er absolut et besøg værd! Det er én af mine søde, søde ex-kollegaer fra BoConcept, der har denne shop.

Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette



Kommentarer

  1. Hvor er den bare fin den hårbøjle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Gitte :o)
      Rigtig god forlænget weekend.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Nej, hvor er den bare fin, Anette. Kan jeg bestille en eller slå en byttehandel af med dig igen? Min datter vil elske den, og da vi skal til bryllup i august, vil den passe så fint til det strutskørt jeg er ved at sy (det er så noget af en mundfuld - har kantet 29 meter stof indtil videre...)
    Kærlig hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Karen - det finder vi selvfølgelig ud af. Der kan vist stadig blive til lidt ekstra for den fine taske, du lavede til mig tidligere ;o).
      Whau - det bliver da noget af et strutskørt! Det glæder jeg mig til at se på din blog. Jeg er sikker på, det nok skal blive fint. Du er jo en ørn ved symaskinen ;o).
      Dejlig bededagsferie til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Hvor er den smuk.
    Du har lige givet mig en fantastisk god ide. Jeg skal til damefrokost og vi skal have hovedebeklædning på.
    Så nu skal jeg bare igang at lave hårbøjle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre Jette og tak :o).
      Jeg lavede et tilsvarende nummer for nogle år siden til en julefrokost, hvor vi også skulle have hovedbeklædning på, hvor det ikke måtte være nissehue. Der fik jeg stanset et juletræ ud i grønt filt og limet på...Det virkede ;o)
      God fest og god mini-ferie.
      Kh. Anette

      Slet
  4. Superfin hårbøjle! Den blev hun vel også glad for?
    God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' kære Karina.
      Hun gider ikke rigtig mine hårbøjler mere. Hun er lige blevet 12 i tirsdags. Det blev til en enkelt prøvning og 'den er da flot, Mor'. Det kan være, når hun engang skal konfirmeres, at hun får lyst til pynt i håret igen? ;o).
      Dejlig bededagsferie til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  5. Mange TAK skal du ha' Inge ;o).
    Du ønskes en dejlig forlænget weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.