Giveaway - deltag og vær med i lodtrækningen


Det er weekend og det skal fejres!
I den anledning har jeg som noget helt nyt valgt at lave denne lille giveaway.
Det eneste du skal gøre er at like - og meget gerne også dele - min facebookside, så er du automatisk med i lodtrækningen om disse frisklavede øreringe, som jeg har kreeret denne fredag eftermiddag :o).

Materialer:
Ørekrog, vedhæng og perlestav: Forgyldt 925 sterlingsølv.
Perle: Råhvid ferskvandsperle (H6xB7mm).

Øreringenes længde er ca. 3cm.

Lodtrækningen foretages mandag aften kl. 19:00 blandt alle, der synes godt om 'Happymade - Blog med kreative idéer og hyggelige sysler'.

Med ønsket om en rigtig dejlig weekend.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Vinderen er fundet og det blev nr. 10, Ella Skov, som jeg håber, bliver rigtig glad for øreringene.
    Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.