Bare en dejlig dag


Igår var bare en dejlig dag! Det er alle de andre dage nu også. Men dagen igår var bare sådan en 'Aaaaahhh dag'. Alle havde fri - ikke noget vækkeur, ikke de store planer og solen skinnede flot hele dagen.

Jeg har for noget tid siden meldt mig til 'Stafet for livet' i Herning til august og håber, at jeg på dét tidspunkt vil være i stand til at løbe ca. 10km på 1 time. Men det kommer jo ikke af sig selv, så om formiddagen var jeg afsted på en lille tur.

Peter skulle om morgenen ud at kigge til sommerhuset, som lige nu er strippet for gulv efter vandskaden, som stormen Bodil trak med sig i december :o(. Amalie og Theis havde hver en legeaftale, og så var jeg jo 'lige pludselig' alene hjemme og kunne hoppe ind i krea-værelset :o).

Jeg fik opdateret mit profilbillede på bloggen samt oplysningerne i min profil.
Sådan ser jeg ud idag (eller rettere: igår).


Mere grå i lokkerne end mine børn synes er klædeligt. Men mit hår vokser så hurtigt, at jeg ville skulle farve det oftere, end jeg ville bryde mig om. Så nu er jeg på vej mod 'basic grey' :o).

Hen på eftermiddagen så jeg på facebook, hvor jeg bl.a. følger 'CardMaker', at de havde valgt at poste min hårbøjle i krympeplast, som jeg lavede tidligere på måneden. Jeg blev noget så stolt og super glad, og synes da heller ikke, I skal snydes for 'publiceringen' ;o)


Endeligt nåede jeg at gøre klar til 'samlebåndsarbejdet' af nogle kombinerede bord- og menukort til et sølvbryllup, som jeg er ved at lave for en tidligere kollega (84 stk.).


De er 3-fløjet og indeholder velkomstsang, menu og velbekommesang. De måler 10x10cm, når de er lukket. De lukkes med et mavebælte, hvor er der er sat en navnelabel på.


Til aftensmaden var vi alle 4 samlet igen. Alle havde på forskellig vis hygget sig med stort og småt, og 'bare haft en dejlig dag'...herligt!

Med ønsket om en rigtig dejlig fredag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Lyder som en helt fantastisk dag, men det må de fleste af Anette-dagene jo være, med dine evner og sprudlende kreativitet! Sikken smuk hårbøjle!!! Har ikke set en lignende hårpynt, så smuk og elegant, hvor er det bare flot, et stort og velfortjent tillykke med featuren - og hvor er du smuk! Håber I alle har det godt - har været fraværende pga mandens sygdom, men er kommet godt over på den anden side, så har endelig tid til at nyde online inspiration igen, heriblandt dine smukke kreationer:-)
    Ønsker dig og familien en afslappende og vidunderlig weekend!
    Største kram
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK for alle dine søde ord Mette. Det er så dejligt motiverende, når der er besøg på bloggen og særligt, når jeg er så heldig at få så skønne kommentarer, som du lige har været så sød at give...TAK!
      Jeg havde godt bemærket, at der var stille hos dig, men var sørme ikke klar over, at det skyldtes sygdom :-(. Det er jeg virkelig ked af at høre! Men hvad det end har været, er jeg SÅ glad for at høre, I begge er kommet godt igennem og atter har overskud til andre ting.
      Gode tanker og masser af kram herfra, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.