Foldekort - Du er fløden i min kaffe


Forleden morgen, hvor jeg sad og surfede rundt i Blogland, faldt jeg over opskriften på et foldekort. Du finder opskriften lige hér.
Og da der idag kom post fra Heidis Kreative Hule, vidste jeg lige, hvad kortet skulle pyntes med.
- Så selvom vejret har været noget så skønt, var jeg altså nødt til lige at sætte mig en lille times tid og nulre i krea-rummet ;o)






 
Stemplet havde jeg i forvejen og tænkte, at det passede perfekt sammen med min nye die, der skærer og præger kop, underkop og fin lille ske ;o). Alle kanter er sværtet med 'Walnut stain'. Det gamle look er lavet med 'Tea dye'.

Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Rigtig sødt kort.
    God påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Gitte.
      Også en rigtig god påske til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Sødt kort i lækre farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha Gitte.
      Dejlig påske til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Hvor er det et lækkert enkelt kort.
    God påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha kære Karina.
      Også rigtig god påske til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  4. Super lækkert og gennemført kort og med en herlig tekst

    God aften til dig, knuss

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy.
      Rigtig dejlig onsdag til dig.
      Knus, Anette

      Slet
  5. Jamen altså endnu et lækkert kort fra din hånd!! Det er en fed måde det er lavet på, og jeg kan godt i de blå-grønlige nuancer, og ja så er teksten bare god - især når man er sådan en kaffesøster som jeg er.....
    Ha' en dejlig da,søde Anette.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Karen.
      Jeg eeeeelsker også en god kop kaffe - så den passer også rigtig godt hos os herhjemme ;o).
      Ha' en skøn weekend med sol og dejlige varmegrader.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.