Fødselsdagsjulekort med gavemærkepynt


Kortet hér er lavet til én af mine kære veninder, der havde fødselsdag for laaaaaaang tid siden, men hvor jeg altså først har fået sendt en pakkehilsen afsted med Posten idag....Ja,- tiden flyver ALT for hurtigt! Og da vi nu også er ved at være temmelig tæt på julen, er det sådan et kombineret fødselsdagsjulekort, som har fået lidt pynt i form af de gavemærker, jeg bl.a. har brugt hér.

Så sådan kan de altså også bruges ;o).



Som (næsten) altid, er kanterne sværtet med Frayed burlap.
Borten er lavet med en Martha Stewart border punch, som er købt privat.

Nu håber jeg, pakken når frem inden jul og at hun får glæde af den.

Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. 1000 tak skal du ha' Karina.
      Ønsker også dig en rigtig glædelig jul.
      Mange kærlige hilsner, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.