Happy anniversary - kort til et kobberbryllup


Jeg er så heldig at have fået lov at lave et kort for en sød veninde, som skulle bruge en hilsen til et kobberbryllup.

Kortet ser ud som herunder.


Måske du kan huske, at du har set et lignende på bloggen tidligere? Samme skabelon har jeg anvendt i indlægget her. Nu er farverne blot skiftet ud...blandt andet med noget kobber :o). Den æblegrønne karton er fra Kølkær Stof & Hobby i Hammerum. Den kobberfarvede karton købt i Panduro for flere år siden. Det mønstrede papir er igen fra denne skønne blok, som jeg også har anvendt til adskillelige kort efterhånden.

 
'Anniversary wishes' er fra Verve Stamps. Sværten er 'Copper' fra Panduro. Embossingpulveret (der er smeltet med varmepistol, så det ligner lak) er ligeledes 'Copper' fra Panduro (den er dog ikke på hjemmesiden mere, men fås bl.a. her). Ovalen med blondekanten er fra PicturingTheWorld. Alle kanter er sværtet med 'Walnut stain'.


 
Blomsterne er lavet med Nellie Snellen punches (alle tre størrelser er anvendt). De er sværtet med både 'Victorian velvet' samt 'Frayed burlap'. Halvperlerne er fra en skøn sortimentsæske.


Jeg håber, at kobberbrudeparret må få en skøn, skøn dag, og at kortet må blive gemt til minde om en dejlig dag.

Med ønsket om en dejlig tirdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Flot kort! Er vild med de grønne-blålige farver til kobber. I det hele taget er kobber en super god farve at kombinere med. Jeg er sikker på at de bliver meget glade for kortet og værdsætter det :-)
    God onsdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' kære Nola.
      Ja, jeg er (efterhånden) også kommet til at synes rigtig godt om kobber igen. Jeg havde faktisk lidt svært ved at se den i både indretning og diverse accessories. Men nu er jeg nærmest blevet lidt lun på farven i forskellige farve-sammenhænge. Men sådan er det jo. Og jeg havde det på samme måde med neonfarverne, da de igen kom ind i billedet :o). Ønsker dig en dejlig dag med sol på. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.