Mojo Monday #315 - Experience is not what happens to you...


Så er der endnu engang lavet et kort til ugens udfordring hos Mojo Monday. Scroll langt ned og find mit kort som nr. 91. Denne gang et kort lavet i en noget mere afdæmpet farveskala end jeg plejer. Og det er på trods af, at papirene jeg har brugt igen er fra denne fantastiske (og farverige) blok, hvorfra jeg tidligere har lavet disse kort, som er vist i indlæggene hér og hér.

Skitsen til denne uges udfordring ser sådan ud:


Og mit kort ser ud som herunder:

 
Teksten, ginen og 'mærkaten' fra toppen af en sytrådsspole er fra et Tim Holtz stempelsæt, som jeg har købt privat. Zig-zag mønstret er lavet med ét af stemplerne fra dette stempelsæt. Alt der er stemplet er sværtet med 'Frayed burlap'. Alle kanter er sværtet med 'Walnut stain'. Mærkaten, som teksten er stemplet på, er lavet med en Sizzix skabelon, som også er købt privat. Rækken af små split-flag er lavet med denne skabelon fra Verve Stamps. Endelig toppet op med kokosknapper i 3 forskellige størrelser.
 
 
Mærkaten med den stemplede tekst er monteret på nogle ekstra tykke klæbepuder, så den træder lidt frem og 'svæver' lidt over resten elementerne på kortet.



 
Med ønsket om en rigtig dejlig weekend.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er bare super flot dette kort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' Gitte.
      Ønsker dig en dejlig weekend. Kh. Anette

      Slet
  2. Superfint kort og flot brug af skitsen!
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK skal du have Karina.
      Også en rigtig god weekend til dig. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.