Thanks for all you do - Heidis Kreative Hule - Kortudfordring i september


Så er der lavet endnu et kort til en ny udfordring - denne gang hos Heidis Kreative Hule.

Skitsen så således ud:


Denne gang var der også et tema, nemlig 'Efterår'. Det var oplagt at gå over i de brune og brændte orange farver. Men det gjorde jeg - som du kan se - ikke ;o). I stedet valgte jeg nogle æblegrønne, petrolblå, brune og olivengrønne farver. Tanken, der ledte mig derhen, var synet af genboens to æbletræer, der lige nu strutter af flotte, røde æbler! Hmmm, jamen, når genboens æbler er røde, hvordan hænger det så sammen med valget af farver i den valgte skala? Tjoh, den ene tanke om æbler tog bare den anden. Og æbler fås jo i forskellige grønne nuancer. Og æbler kan bl.a. høstes i efteråret. Så på dén snirklede måde, gav det hele mening...for mig ihvertfald ;o).
 
Desuden har jeg taget mig 'den kunstneriske frihed' at vende skitsen en kvart omgang.
 
Og sådan ser kortet ud:
 
 
Når skitsen er vendt en kvart omgang og stillet op ved siden af mit kort, kan man godt se sammenhængen i layoutet, ikke?
 
Stemplet er sådan en 'tak-fordi-du-handlede-hos-os'-ting fra Verve Stamps. Et fint lille stempel, som jeg synes er super skønt. Rigtig fin tekst, som er flot sat op. Størrelsesmæssigt anvendelig på mange forskellige størrelser kort. Sværten er (den sædvanlige) 'Walnut Stain'. Den lille cirkel og den yderste cirkel med blondemønster er købt hos Kølkær Stof & Hobby i Hammerum, men kan bl.a. fås hér. Den midterste cirkel er lavet med en Fiskars håndpunch, som desværre ikke kan skaffes mere. Det blå-grønne mønstrede papir er fra den  L Æ K R E S T E  blok, jeg længe har haft. Se den lige hér. Det prikkede er købt samme sted,- Sorry, jeg købte det sidste, de havde. Men det kan sikkert købes andre steder. Det hedder 'Good day Sunshine - Sherry' fra We R Memory Keepers.

Den lille snirkel fra Memory Box er købt hér.

 


Med ønsket om en dejlig torsdag aften (og en god æblehøst...smiler).
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er så flot og kreativt, og ja du har ret i din kommentar tidligere i dag - når jeg hækler en medalje laver du en i papir, fedt at være kreative på forskellige måder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK skal du have. Ja, det er nemlig super fedt.
      Ha' en skøn tirsdag aften. Kh. Anette

      Slet
  2. Endnu et smukt kort fra din hånd!! Farverne er helt fantastiske! Jeg kan ikke lade være med at tænke på at du må have en engels tålmodighed :-)
    Rigtig god fredag!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK søde Nola. Ja, jeg er også ret pjattet med disse farver. Og der er rigtig mange af dem i dén blok, hvorfra de er hentet...såååå dejligt ;-).
      Oha, det ku' være skønt med en engels tålmodighed ;-) Men jo, når jeg sidder og nulrer med papir og andre krea-ting, så tror jeg min verden finder ned i et helt andet og lavt gear, hvor tingene tager den tid, ting nu skal tage...og nogle gange mere til...herligt og enormt afslappende :-). Knus herfra, Anette

      Slet
  3. Uhm skøn skøn inspiration og det er bare super flot, kreativt og sirligt! Endnu en udfrodring klaret med BRAVOUR! Tusind tak for inspiration og ha en dejlig og inspirerende weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK søde Mette. Og jo tak, min weekend var 100% dejlig og inspirerende. Jeg var nemlig i sommerhus fredag - søndag med 5-6 andre kreative piger, hvor der blev produceret kort, tags og lavet udfordringer i massevis. Lærerigt, berigende og skønt. Knus, Anette

      Slet
  4. Mange tak skal du ha' Inge. Og jeg er bare stadig helt vild med dén blok. Er nærmest helt forelsket ;-).
    Ha' en dejlig aften. Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.