Layout udfordring - Vis os din sommerferie


Jeg  e l s k e r  at lave kort og laver mange af dem. Noget jeg sjældent laver er LO's og jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til det. Så da jeg tidligere på måneden så, at Hobbybodens Blog havde lavet en udfordring netop med LO's med overskriften 'Vis os din sommerferie', tænkte jeg, at nogle af sommerferiens mange strandbilleder måtte kunne bruges.


Billederne viser, sommer, strand og vand. Farverne er derfor holdt i de grøn/blå og sandfarvede toner. Det hele iøvrigt fundet i min kasse med rester ;o). Desuden har 'Sommer' fået en omgang med 'Dimensional Magic', der giver noget glans og noget 'vandagtigt' til temaet. Kanterne er sværtet med 'Walnut Stain'.




 

 
Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Rigtig flot sommerferie layout!
    Tak fordi du deltager i Hobbybodens konkurrence!
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Karina.
      Øvelse gør mester,- og man skal jo starte et sted ;o)
      Også en rigtig god weekend til dig.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.