Sketchy Colors #169


Jeg har idag udfordret mig selv ved at lave et kort i en farvekombination, jeg ikke umiddelbart selv ville have valgt: Hvid, turkis og ferskenfarvet.


Men jeg må indrømme, at jeg hér efterfølgende, er ganske godt tilfreds med resultatet. Farverne og mønstrene, som der jo er en hel del af, giver trods alt en dejlig ro og lethed.
- Ovenstående er naturligvis sagt i al beskedenhed ;o)

Udgangspunktet har været dette billede fra Sketchy Colors - udfordring #169.


Hvis du har lyst, kan du bladre ned på siden og finde mit bidrag til udfordringen som nr. 3.

De anvendte farver og mønstre er en skøn blanding af nye ark og rester fra kassen.
Borten er lavet med borderpunch fra Martha Stewart.
Stemplet er købt hos Vilda Stamps.
Sværten hedder Pearlescent Poppy fra Dew Drop.
Kanterne er sværtet med Old Paper fra Tim Holtz.

Det er desværre lidt svært at se, men selve stempeltrykket er efterfølgende embosset med gennemsigtigt embossingpulver.






Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Er vild med dine kort, de er så flotte med rigtig dejlig flot finish.
    God aften til dig.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK skal du have Karen.
      Ha' en rigtig dejlig dag. Kh. Anette

      Slet
  2. Hvor er det fint og hvilken skøn tekst ;-)
    Den fersken farvede er heller lige min yndling, men den ser rigtig godt ud sammen med hvidt og den blå tone :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne heller ikke stå for teksten - den har lidt humor :o)
      Rigtig god dag. Kh. Anette

      Slet
  3. Lækkert kort og smuk farve sammensætning ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have Lisa.
      Ha' en dejlig dag. Kh. Anette

      Slet
  4. Nydelig kort.
    Lakkert oppsett, og flotte mønsterpapirer...
    Takk for at du er med på ukens fargeutfordring hos oss i SC.
    Masse lykke til, og velkommen igjen...

    Klem fra Kaia

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Kaia.
    Ha' en dejlig dag. Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.