Mojo Monday - Udfordring #295 - Thanks


For et par uger siden fik jeg de fineste hexagon bakker fra Hay af en dejlig veninde. Dem har jeg ladet mig inspirere af, da jeg lavede dette kort, som er med i udfordringen hos Mojo Monday (#295).

Som sædvanlig - når det er den sidste mandag i måneden - er der både en rund og en kvadratisk skitse. De ser ud som vist herunder.
 
Mit kort er som sagt inspireret af formen på de flotte bakker og ser således ud:

 
Og sådan ser bakkerne ud:
 
 
...Er de ikke fine? Øreringene i den lille bakke har jeg tidligere skrevet om i indlæggene hér og hér.
 
 
Kortet er vist som bidrag nummer 70. Klik hér, hvis du vil se både mit og alle de andres kort.

Det mønstrede karton er købt hos Søstrene Grene, der lige nu har nogle vildt lækre pakker i størrelsen 30,5*30,5cm. Der er motiv på begge sider.

Blomster snirklen er denne her. Hexagon skabelonen er endnu én af Sizzix framelits.


Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Thank you so much for visiting my blog.
      I visited yours aswell and I must say you've created some very beautiful cards. And thank you SO much for the great DIY videos you've made.
      Best wishes, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.