Sølvbryllupskort til genboen


Igår havde genboen sølvbryllup, så en lille hilsen fra nogle af os på gaden skulle de naturligvis have ;o). I dén anledning lavede jeg dette kort, som er lavet ud fra en skitse hos Mojo Monday - udfordring nr. 287 http://mojomonday.blogspot.dk/2013/04/mojo-monday-287-contest_1.html.

Kortet er væsentligt anderledes end de kort, jeg plejer at lave:
1 - der er mange lag
2 - det er mere pyntet
3 - det har et andet format. Jeg hælder mest til de kvadratiske kort...af én eller anden grund?
4 - det er udelukkende lavet af rester fra mine kasser, som jeg fik ryddet op i forleden.

Farveskalaen er holdt i sølv/creme/hvid.
Næsten alle lag er blevet flosset i kanten med en 'edge scraper' og dernæst sværtet med en hel lys stempelsværte.
Et enkelt lag har jeg embosset med en prægeplade fra Sizzix.

 
 
 
 
 
 
Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag aften.
Kærlig hilsen Anette
 

Kommentarer

  1. Hvor er det fint! Du er altså fuld af gode ideer!KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak taaaak - jeg er også en stor beundrer af alle dine sy-ting ;o)
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.