Facetslebet kuglekæde i gun metal med keramik- og rhinestone perle


Forleden fik jeg købt lidt flere smykkedele. Absolut ikke fordi jeg stod og manglede nogen(!). Men jeg kunne simpelthen ikke stå for de lækre keramikperler i de skønneste douche grå/blå/grønne farver. Og sammensætningen med den mørke gun metal, syntes jeg bare, var så fin.


Jeg ved ikke, om det er helt til at se det,- men den lange kuglekæde er svagt facetteret, hvilket giver et rigtig flot spil i kæden.

 

 
Jeg tror, den vil være fin til en sød sommerbluse eller tunikakjole i noget lækkert bomuld eller tung jersey og glæder mig faktisk lidt til at skulle have den på. Sidder lige nu i en navy- og hvidstribet t-shirt og et par jeans. Ikke just det perfekte match til kæden. Men imorgen, måske...?
 
Med ønsket om en rigtig dejlig fredag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Hvor er den fin - kan godt forstå, at du glæder dig til at få den i brug. Og ja, nogen gange kan man bare ikke lade være med at købe nyt krea-grej - man trænger li'som ;-)
    Rigtig god weekend!
    Gitte

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' Gitte. Ja, 'trænger' er nok det helt rigtige ord ;o)
    Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.