DIY - Stationary box

 
Kvitteringer, visitkort, clips, lapper og penne ligger sikkert ofte og flyder uskønt i en bakke?
I boksen hér kan der komme lidt mere styr på sagerne. Og du kan selv lave den :o)
 
 
Opskriften har jeg fundet hér, hvor der allernederst på siden er 4 pdf-filer, du kan downloade.
Opskriften er godt nok i inches/tommemål, og har du ikke lige en lineal med dén angivelse, skal du bare gange med 2,54, så får du målene i centimeter.
 
Der findes også nogle rigtig gode vejledninger på Youtube.
 
Boksens samlede mål er H13xB15½xD5½cm.
 
 
Den er let at lave og du kan dekorere den, som du har lyst.
 
 
Boksen jeg har lavet, er dekoreret med sider fra en kenyansk avis, hvilket jeg synes er lidt sjovt.
- Det er i hvertfald anderledes end teksterne fra det lokale folkeblad ;o).
Det er desværre ikke mig selv, der har haft fornøjelsen af at være i Kenya. Men jeg har nogle gevaldigt søde kollegaer, som har taget dem med hjem til mig ifm. en butiksåbning dernede for nogle måneder siden.
 
Farveklatterne er hexagons stanset ud med framelits fra Sizzix.
 
 
Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer