En plads i solen

I formiddags var der samlet 10-12 dejlige piger og et ukendt antal børn til Pompdelux fremvisning hos mig. Super hyggeligt!

Theis var til drengefødselsdag og havde moret sig godt.

Lektierne havde børnene lavet igår, så jeg manglede 'bare' lige at få lagt en (pæn stor) bunke vasketøj sammen.

Inden det skulle gøres - for det var nødvendigt - besluttede børnene og jeg at snuppe en frisk cykletur, imens farmand ordner nyt badeværelse i sommerhuset.

Nu er vi hjemme igen efter en herlig tur med frisk vind og masser af sol. Børnene hygger nu i sofaen med kaffe, the, dyner, IPad og TV. Jeg har fundet en solstribe ved køkkenbordet og luner mig, imens jeg får gjort kål på tøjbunkerne. Det går altså meget bedre med sol på ;-)

Med ønsket om rigtig dejlig solskinssøndag.
Kærlig hilsen Anette



Kommentarer