Dåbsinvitation til en dreng


Èn af mine søde kollegaer spurgte, om ikke jeg kunne tænke mig at hjælpe med at lave invitationer til deres søns barnedåb. Det kunne jeg selvfølgelig godt, og dét er hvad eftermiddagen er gået med idag :o)



 
 
 
 
Alle materiealer (med undtagelse af knapperne, som er fra Stof & Stil) er fra Panduro Hobby.
Kartonen er skåret i formatet 24x24cm, så det færdige kort måler 12x12cm.
Kortet er lavet efter samme princip som vist hér: http://happymadedk.blogspot.dk/2011/09/blandede-kort.html.
 
Nu vil jeg ind og heppe på de danske håndboldherrer sammen med resten af familien.
 
God kamp og god søndag aften. Kærligst, Anette.

Kommentarer

  1. Hvor er de super flotte - og sikke en tålmodighed med at sidde og "masseproducere". Ha' en god søndag aften! Gitte

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' og i lige måde :o)
    Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.