Hygge-/læsekrog til 1.B

Jeg arbejder til daglig i en møbelproducerende virksomhed, og det hænder, at nogle af mine meget flinke kolleger kommer forbi og siger, at der er stofprøver/-rester eller hynder/puder, som er er på vej i containeren...Og så kan man ellers se mig i skarpt trav mod containeren for at se, om noget evt. ville kunne bruges. Det er der ofte. Måske lidt for ofte. Ihvertfald ligner mit kreative rum nærmest et overskudslager ;o)

Så da min søns klasselærer til det første forældremøde efterlyste puder o. lign. til en hygge-/læsekrog, meldte jeg mig på banen og øjnede en chance for at luge lidt ud fra hylderne på overskudslageret ;o)
Foruden deres fine selvportrætter, sjove bogstaver og tegninger, som de selv har lavet, vil der fra imorgen også være denne hygge-/læsekrog.




For et par uger siden havde jeg en rigtig sofasædepude og sofarygpude med. Dem har jeg desværre ikke fået taget billeder af. Men sammen så de rigtig fine ud og lignede en dejlig stor stol.

Jeg håber selvfølgelig, klassen bliver glad for deres nye hygge-/læsekrog. JEG er glad, fordi jeg har kunnet lave den til dem uden at bruge en krone! Puderne, hynderne og diverse stofrester skulle jo alternativt have være smidt i skraldecontaineren.

Ha' en fantastisk søndag. Jeg vil bruge den sammen med min dejlige familie og et hold skønne venner.
Kærligst, Anette

Kommentarer