Konfirmation - invitation, bord-/menukort

I foråret fik jeg fornøjelsen af at lave invitationer og bord-/menukort til en gammel barndomsvenindes datters konfirmation. Hendes yndlingsfarve er pink og hun eeeeelsker tasker. Så det var let at komme igang. Herunder kan du se, hvordan forslagene så ud.

Invitationen var i højformat (220x100mm)


...Ja, man ved jo, at man som fødselar, brud, gom eller konfirmand bliver spurgt "Og hvad ønsker du dig så?". Derfor blev der med det samme gjort plads til gaveønskerne inde i invitationen.


Da Therese jo er vild med tasker, brugte jeg den lille håndtaske skabelon fra Sizzix http://www.sizzix.co.uk/ som kombineret bord- og menukort.



Invitationen herunder var også i spil. Den er let at justere op og ned i størrelse og ville derfor også kunne bruges i mindre format som kombineret bord- og menukort. Målene på den viste er 120x120x30mm.



Pink karton med lærredspræg, hvid gelroller samt sølvfarvet snor er fra Panduro Hobby http://www.pandurohobby.dk/. Sølvfarvet papir, offwhite hammerslået papir samt dobbeltklæbende tape er fra Creativ Company http://www.cchobby.dk/.



Kommentarer

  1. Hej Annette. Jeg skal konfirmeres d. 11 maj 2014. Jeg kan helt klart bruge dine "eksempler", de er rigtig inspirerende :)
    Tusind tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære kommende konfirmand. Dejligt at høre, du kan bruge mine eksempler. Det er så hyggeligt med alle forberedelserne til en konfirmation. Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag d. 11. maj og håber, at solen må skinne på dig og din familie netop denne dag.
      De bedste hilsner, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.